سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نااهلان سکوت نمی‌کند نوشته شده در 27 / 6 / 95
سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نااهلان سکوت نمی‌کند نوشته شده در 27 / 6 / 95

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نامحرمان و نااهلان سکوت نمی‌کند، گفت: سپاه دچار سکون و سکوت نخواهد شد و این آسیب نباید به این سازمان وارد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سردار سرلشکر محمدحسین باقری در بیست و دومین نشست فرماندهان و مسئولان سپاه اظهار داشت: دشمن تلاش دارد مسئولان با کنار گذاشتن انقلابی گری و برای پیوستن به جرگه تعاملات جهانی پدیده نفوذ را کامل کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی زیستن گفت: جهاد کبیر امری الهی است و به معنای استحکام قدرت نظام اسلامی و انقلابی ماندن است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: انقلابی بودن از نگاه مقام معظم رهبری یعنی به مبانی و ارزش های انقلابی پایبند باشیم، استقامت داشته باشیم و جا خالی نکنیم.

باقری با اشاره به اقتدار نظام اسلامی که در پی پیروزی های گسترده به خصوص در عراق و سوریه شکل گرفته است، تاکید کرد: این اقتدار مانع دشمن در تهاجم مستقیم و کلاسیک به ایران اسلامی شده است و دشمنان اکنون به این نتیجه رسیده اند که مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی بسیار پر هزینه تر از منافع آن است و این بازدارندگی به برکت نظام اسلامی است.

وی گفت: دشمن اکنون در قالب جنگ نرم و عملیات تأثیر محدود تلاش دارد بدون خونریزی ایران اسلامی را شکست دهد همانند اقدامی که آمریکا در عراق صورت داد و ارتش عراق در دوران صدام را پیش از لشکرکشی به عراق به زانو درآورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تلاش های دشمن در شکل دادن سوالاتی در ذهن مردم به خصوص جوانان اشاره کرد و افزود: دشمن می کوشد در ذهن مردم سوالاتی نظیر آیا دوران انقلاب اسلامی تمام نشده است و یا آیا زمان مقابله با استکبار تمام نشده است؟ به نوعی این جنگ نرم را عملیاتی کند.

باقری یکی دیگر از شاخصه های انقلابی بودن را هدف گیری آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: براساس این هدف گیری و با عنایات مقام معظم رهبری چشم انداز ۲۰ ساله انقلاب اسلامی که در آن رسیدن به جایگاه اول منطقه غرب آسیا در نظر گرفته شده است، تدوین و اجرایی شده است، در این شاخص داشتن همت برای رسیدن به هدف، پایبندی به استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ملت بزرگ ایران بسیار ضروری است.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: سپاه پاسداران، مدافع حریم انقلاب، سردار باقری , 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عمران
تاریخ : یک شنبه 18 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: